czwartek, 18 grudnia 2014

Akcja - reaktywacja

Bawiłem się w to. Znudziło się. Czytałem kilka blogów, przeglądałem. Nie twierdzę, że nie ma dobrych blogów. 40% blogów trzyma bardzo wysoki poziom  i nie mam nawet do nich startu. Czytając opinię o tych z gatunku, nie bójmy się słowa, słabych, z gatunku: 'super', 'czekam na następny post' coś się we mnie gotowało. Wreszcie doszukałem się kilku jak to jest ujmowane przez płaczliwe blogerki, bądź blogerów, 'hejtów' na, które jedyną odpowiedzią było 'zrób lepiej' otóż:

SPRÓBUJĘ ZROBIĆ LEPIEJ

Niedługo ruszam z postami, bez emotek co drugie słowo, bez pisania o tym w co dziś Justin był ubrany, bez oceniania ubrań czy chuj wie jeszcze czego. Będę pisał o wszystkim i o niczym, ale przede wszystkim postaram się rzucać własny, być może kretyński, pogląd na świat odnosząc się do różnych tematów. Jeśli ktokolwiek lubi czasem zrobić sobie wodę z mózgu to zapraszam, myślę, że się nie zawiedzie.

Blau :v

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz