poniedziałek, 22 grudnia 2014

#5 Fejsbuczkowe komentarze

Tytuł wymowny prawda? Raczej nie zacznę tutaj cytować wielkich filozofów. Będę cytował filozofów naszych czasów. Każdy z nas doświadcza czasem chwili, gdy wrzuca jakieś zdjęcie, Widzimy ilość lajków, ślinimy się, gdy pęka większa liczba, czytamy z bananem na ustach komentarze. Oki, zdarzają się wypadki, gdy mamy 10 lajków i żadnego komentarza pod zdjęciem profilowym, ale przyjmijmy, że dziś każdy z nas jest internetową gwiazdką i każdy ma fejm, umówmy się, nie wiadomo za co.

Dzisiaj przeglądałem sobie spokojnie facebooka #nobocoto, gdy moim oczom ukazało się pewne zdjęcie (all rights reserveds) wiadomo, gwiazdka internetu 100 lajków, toboły dziewczyn piszących 'cudna', 'pięknie', 'aww' wiadomo, nothing special. Do tego ckliwe odpowiedzi typu 'też Cię kocham'.

Wiem, że to wywoła falę hejtu i te sprawy, wiem, że anonimowość tej osoby w poście zostanie zachwiana, choć chciałbym tego uniknąć, ale no kurwa. Wszystko dla sztuki :v. Przeglądam, przeglądam zdjęcie normalne, wiadomo, lajki, komentarze, to już było. Ale co mnie rozjebało? Zdjęcie na, którym twarz osoby jest zupełnie na drugim planie, rzekłbym jest pół na pół z resztą. No i tak przeglądam sobie komentarze, bo wiadomo, życia nie mam to sprawdzę. Czytam, czytam i wszystko w normie, gdy nagle komentarz 'jaka idealna' no kurwa, nie wierzę. Jak można powiedzieć, że ktoś jest idealny:

a) po zdjęciu - wiadomo co można zrobić ze zdjęciem, nie muszę tego tłumaczyć
b) na zdjęciu czarno-białym - o tym fakcie zapomniałem
c) punkt kluczowy - nie widząc twarzy

To są trzy punkty na, które chyba poświęcę resztę życia, żeby je rozkminić, bo serio? Serio? Jak z w/w punktami można napisać coś takiego? Ja rozumiem, sympatia, fanbase, przyjaźń, ale serio?

Nie wiem czy warto było na taką pierdołę poświęcić dziennego posta, jeśli uznam, że nie to odbiję sobie na innym dniu pisząc dwa. Po prostu to było moje odczucie na gorąco i uznałem, że wyjątkowo się tym podzielę, a nie wróć. Zawsze tak robię #jebać_plany.

Pozdrawiam, jeśli kogoś obraziłem to nie przepraszam, bo właściwie za co? Za prawdę? Peace :v

https://www.youtube.com/watch?v=QBsA2ETp7JA

Blau :v

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz